Pogosta vprašanja

Ali moram biti v primeru, da želim opraviti nakup nujno registriran uporabnik?

Ne. Nakup lahko opravite bodisi kot registriran uporabnik bodisi kot gost.
 

Kako izvem, da je nakup opravljen?   

Po opravljenem nakupu boste v svoj poštni nabiralnik prejeli potrditveno sporočilo s katerim boste lahko prepričani, da smo vaše naročilo sprejeli in je v obdelavi.
 

Kje dobim kodo za sledenje naročilu? 

V kolikor pošiljke v 1-3 delovnih dnevih po našem obvestilu, da je na poti, ne boste prejeli, nam pišite in boste v svoj elektronski nabiralnik prejeli novo sporočilo s kodo za sledenje naročilu, ki jo vpišete v obrazec na spletni strani Pošte Slovenije (http://sledenje.posta.si/). Tako boste vedno vedeli kje se nahaja in kdaj ga lahko pričakujete!
 

Je možno naročiti izdelek, ki ga ni na zalogi? 

V primeru, da izdelka ni na zalogi, ga lahko vseeno naročite, le dobili ga boste kasneje, saj to pomeni, da ga tudi pri nas še ni.