-
Vaša košarica je prazna!
Pogoji poslovanja
Splošni
pogoji spletne trgovine HIšKA Drobnarij.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1)
ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino HIšKA Drobnarij.si (v
nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje:
HIšKA Drobnarij, Alissa Lalić s.p., Ob Polju 4, 2212 Šentilj
Matična številka: 6503128000, davčna številka: 34102329,
vpisano v Poslovni register Slovenije (PRS) pri AJPES, Izpostava Maribor, od
2.12.2013,
št. vpisa: 0106-81-20131128-000502,
TRR: SI56 610000008793979,
odprt pri Delavski Hranilnici d.d., podjetje NI davčni zavezanec,
ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec
ali HIšKA Drobnarij.si.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine HIšKA Drobnarij.si, pravice in obveznosti uporabnika in
trgovine ter urejajo poslovni odnos med HIšKO Drobnarij.si in
kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje
spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen
na splošne pogoje poslovanja in
z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino HIšKA Drobnarij.si prek elektronske pošte postane
obiskovalec gost HIšKE Drobnarij, s potrjeno registracijo v
spletno trgovino HIšKA Drobnarij pa postane registriran uporabnik v HIšKI Drobnarij.si. Tako gost
kot registriran uporabnik HIšKE Drobnarij.si (v
nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni
trgovini HIšKA Drobnarij.si
Obiskovalec lahko registracijo za registriranega
uporabnika v HIšKI Drobnarij.si opravi preko
spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot
registrirani uporabnik pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu
njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika HIšKE Drobnarij.si nedvoumno določata in povezujeta z
vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@hiskadrobnarij.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Varovanje osebnih podatkov
o HIšKA
Drobnarij se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v
skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila
2016 in ZVOP-1.
Več o "Varovanju osebnih podatkov" si preberite TUKAJ.
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje
osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega
trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh
pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo
artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh
od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po
datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca:
info@hiskadrobnarij.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu - OBRAZEC.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti
na naslov skladišča podjetja: HIšKA Drobnarij, Alissa Lalić s.p., Ob Polju 4,
2212 Šentilj v slovenskih goricah.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje
za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni
količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne
sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled
in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega
stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku
dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel
je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o
odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
-
za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od
nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku
odstopa od pogodbe;
-
za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih
potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
-
za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za
vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
-
za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v
celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega
izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa
od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
-
blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo
pomešano z drugimi predmeti;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih
stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena
standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to
mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga
je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski
račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega
sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali
promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne
vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od
pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon,
vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko
potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom
določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi
potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno
ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru
uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za
odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet
zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja
artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne
more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz
kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Stvarna napaka
o Potrošnik
lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti
prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik
mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da
stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu
prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar
kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem,
ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na
stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od
izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od
dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od
prodajalca zahtevati, da:
§ odpravi napako
na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
§ blago z napako
zamenja z novim brezhibnim ali
§ vrne plačani
znesek.
Kdaj je napaka
stvarna? Kadar:
§ artikel nima
lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
§ artikel nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana
§ artikel nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
§ je prodajalec
izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec
ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z
izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno
napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim
opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti
pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ.
Pravico
do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o
varstvu potrošnikov.